Good evening,
I am contacting you today to know some information concerning the old objects present for sale by the bilges.
First of all, there used to be an "archive" category for sale by bilge funds.
I wanted to know if she was going to come back, and if so, if we could come up with ideas.
To compensate, the object could cost twice the price present when it was released.
This will come in handy for those who did not have enough gold or doubloons, like me during the cursed sails event with the wonderful figurehead, or the weapons and ships of the devil roar. Or for those who were not present at the time.
Cordially
Bonsoir,
Je vous contactes aujourd'hui pour connaître certaines informations concernant les anciens objet présents en vente par les fonds de cales.
Tout d'abord, il y avait avant une catégorie "archive" en vente par les fonds de cale.
Je voulais savoir si elle allait revenir, et si oui, si on peur proposer des idées.
Pour compenser, l'objet pourrai coûter le double du prix présent à sa sortie.
Ce serai pratiques pour ceux qui n'avait pas assez d'or ou de doublons, comme moi lors de l'évènement cursed sails avec la magnifique avant de proue de désosseur, ou encore les armes et le navires du devil roar. Ou encore pour ceux qui n'étaient pas présent à ce moment-là.
Cordialement