Marine Royale Française (French Royal Navy) - Community & Discord

  • [ENGLISH]
    Bonjour, I am the Capitaine Peinture de la Lure aka Peinturelure of the Navy of His Majesty the King of France.

    As you may have already noticed, I already have posted a message on the Sea of Thieves forums to introduce you my RP guide "La Royale" which explains how to play a French seaman of the French Royal Navy.

    We have decided to go further and create a community for players who would be interested in joining us in this adventure.

    We are open to players who want a more advanced RP (hardcore) but you are not forced to play this way, many people here are not necessarily hardcore role players and just prefer to sail the seas in French uniform and speak with a very high haughty accent for the pleasure of it.

    We are mainly European players and we all speak French, if you are interested do not hesitate to join us at this Discord address.


    [FRANÇAIS]
    Bonjour, je suis le Capitaine Peinture de la Lure alias Peinturelure de la Marine de Sa Majesté le Roi de France.

    Comme vous avez pu peut-être déjà le constater j'ai déjà posté un message sur les forums de Sea of Thieves pour vous présenter mon guide RP "la Royale" qui vous explique comment jouer un marin français de la Marine Royale Française.

    Nous avons décidé d'aller plus loin et de faire une communauté pour les joueurs qui seraient intéressés par nous rejoindre dans cette aventure.

    Nous sommes ouverts aux joueurs qui souhaitent un RP plus approfondi (hardcore) mais vous n'êtes pas obligé de jouer ainsi, beaucoup de gens ici ne sont pas forcément des rôlistes hardcore et préfèrent juste naviguer sur les mers en uniforme français et parlé avec un fort accent hautain pour le plaisir.

    Nous sommes principalement des joueurs européens et nous parlons tous français, si tu es intéressé n'hésite pas à nous rejoindre à cette adresse Discord.

    text alternatif

1
Posts
1.8k
Views
1 out of 1